Про сайт

Наш кооператив існує вже понад двадцять років, проте останнім часом постало немало нагальних проблем, справитись з якими його нинішньому керівництву досить таки непросто. Тому будучи небайдужими до долі нашої власності ми, група членів кооперативу, виступили з ініціативою надати допомогу Голові та членам правління у вирішенні ряду організаційних питань, що стосуються життєдіяльності нашого колективу. З цією пропозицією ми звернулись до Голови кооперативу та намагались переконати його в доцільності такої співпраці. Чи вдалося? Побачимо.

Ми жодним чином не маємо на меті підміняти в роботі виконавчі органи кооперативу чи перебирати на себе їх повноваження, ми хочемо лише допомогти та при необхідності підказати найбільш раціональні шляхи вирішення проблем. Цей сайт не є офіційним, як неофіційними є й наша група і її робоча назва - "Небайдужі". Нам би хотілось щоб не залишалися байдужими й решта членів кооперативу. Ми запрошуємо всіх брати участь в обговоренні злободенних питань, вказувати на недоліки та вносити пропозиції щодо їх усунення. Переконані, що спільними зусиллями ми зуміємо врятувати наш кооператив від остаточного занепаду.

Застережні положення «-

субота, 20 березня 2021 р.

П’ять років... Що далі?

Сьогодні, 20 березня, рівно п’ять років від першої публікації на нашому сайті. Це мало, чи багато? Ніби й багато, проте домогтись позитивних зрушень, на нашу думку, вдалося мало.

Хоча, ми переконані, що якраз наше настирне втручання в багаторічну монополію правління на “істину” відіграло не останню роль в тому, що було все ж дещо пожвавлено роботу в напрямку наведення порядку в приміщенні і на території, збито певною мірою “апетит” на стягнення невиправдано високих сум членських внесків тощо.

Але ми сподівались на більше. Ми прагнули розворушити байдужих і змусити правління повернутись обличчям до людей, почати працювати на благо кооперативу, а не на власні кишені. Будемо відвертими і самокритичними - не вийшло.

Двічі за цей час ми все ж змогли домогтись від правління провести збори кооперативу, але обидва рази тому ж таки правлінню вдалося звести їх нанівець. Не гребували нічим - ні мінімум інформації про їх проведення, ні перенесенням дати в останній день, ні відвертим і нахабним заважанням критичним і конструктивним виступам, ні навіть спробою залучення “тітушок”. Тому й виконувати резолюції цих зборів, киваючи на відсутність кворуму, це “правління” не збиралось.

Мізерною була і чисельність людей на зібранні, яке ми спробували організувати у дворі кооперативу – байдужих виявилось в рази більше.

Нашими потугами вдалось дещо оновити склад Уповноважених. Закон, як відомо, наділяє збори Уповноважених значними і вагомими повноваженнями. І на перших порах здавалось, що позитивні зрушення мають статися. Але... не так сталось, як гадалось. Вже досить тривалий час, навіть найактивніші на початку, уповноважені не подають жодного голосу. Затаїлись за власними справами, за власними проблемами.

Спробували оновити ревізійну комісію. Поміняли склад. М’яко кажучи – шило на мило. Не видно й не чути.

Намагались переконати правління у необхідності гласності в їх роботі, та й в цілому в житті кооперативу. Пропонували допомогу у створенні сайту, пробували заохотити до використання для цього наш сайт. Знову мовчазне несприйняття. Зрозуміти не складно – офіційний сайт передбачатиме необхідність регулярного і більш-менш повного інформування широкого загалу про стан справ у кооперативі, про роботу правління. А це, як видно з усього, в їхні плани не входить. Нема бажання навіть довести до людей інформацію про те, що можна було б зарахувати до позитиву - скажімо, ремонт даху, шлагбауми на в’їзді-виїзді тощо. Але й тут ні пари з вуст. Виникає підозра, що деталі не розкриваються, аби у членів кооперативу не з’явились незручні зустрічні питання.

Не густо інформації і на дошці оголошень. Щоправда там з’явилась пропозиція приєднатись бажаючим до групи у фейсбуці. Щоб було зрозуміло, то ця група не є офіційною сторінкою правління. Вона створена подружжям Петренків і брати участь в ній можуть лише ті члени кооперативу, які повідомлять Петренкам необхідні дані для їх ідентифікації. Інші бажаючі не зможуть навіть бачити про що там йдеться.

На неодноразові письмові запити членів кооперативу, жодного разу, в порушення всіх вимог чинного законодавства, правління відповіді також не надало.

Чи можливо щось поміняти? Мабуть можна. Але для цього повинні помінятись ми всі самі. Говорити про будь-які загальні збори зараз не реально. Пандемія коронавірусу тут на боці правління. Та й пізніше, якщо навіть стихне епідемія, розраховувати на реальні зміни в свідомості людей навряд чи варто. То ж і ми не готові сьогодні щось нове запропонувати. При цьому руки не складаємо. Ми залишаємось готовими до активних дій. Але, наголошуємо, разом з усіма.

Будуть конкретні пропозиції і бажання самим долучитись до їх реалізації – ми з вами. Ми відкрита група. Всім відомо, як вийти з нами на контакт. Та й сайт залишається. До речі, невеличка статистика: всього розміщено публікацій – 22 (тепер вже - 23), коментарів – 1914, переглядів – 54834.

То ж, давайте не будемо байдужими, щоб не було запізно. Думайте, зважуйтесь, пропонуйте.

P.S. Ось такими, до прикладу, є офіційні сайти деяких гаражно-будівельних кооперативів у Києві:

190 коментарів:

  1. Ну что-то действительно нужно предпринимать. Правление абсолютно нелигитимное и также абсолютно незаконно распоряжается имуществом и денежными средствами членов кооператива. А что делать, на ум не приходит. Но не может же и правда все так быть, как на картинке – во все стороны тупик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так называемое самопровозглашенное правление уверовало себя в непоколебимости своей. И эту же мысль навязывают всему кооперативу. Большинство, правда по разным причинам, воспринимают деятельность этих делков, как законную истину, даже не задумываясь о том, что они способствует этим потерять свою собственность в кооперативе.
      Что делать - нужно стремиться к проведению отчетно-выборного собрания. А там все выясниться и решиться, опять же если мы не проявим в очередной раз равнодушие к судьбе нашей собственности.
      Есть еще путь - судебный. Он уже давно назрел. Но опять наперед выступает наше безразличие - пусть другие этим занимаються, а мы посмотрим...

      Видалити
    2. Саша, это опять красивые лозунги и призывы к действию. Я тоже готов подключиться и к первому пути, и ко второму. Но как это сделать на практике? Я так понимаю, что и Небайдужие не видят реального пути решения проблемы.

      Видалити
  2. Вся проблема в тому, що не дивлячись на спроби небайдужих розборхати сплячих членів кооперативу, всеодно велика більшість жде доброго та спроможного дядю. Але цих дядь серед нас дуже багато, та чомусь всі ждуть якоїсь місії.
    Коли прийде стороння домога, то вона буде вирішувати не наші проблеми і відстоювати не наші інтереси, а тільки свої.
    Тому друзі просипайтесь та гуртуйтесь. Мале багаття при бажанні завжди спричинить велику пожежу.

    ВідповістиВидалити
  3. Багаття вже згасло.

    ВідповістиВидалити
  4. Наверное дрова закончились, некому подвезти.
    Я думаю высшая сила нам поможет, вопреки земным силам, препятствующим справедливости.

    ВідповістиВидалити
  5. Настя Охріменко18 квітня 2021 р. о 13:06

    Очень жаль, конечно, что Небайдужие как бы смирились с тем, что нет ощутимой поддержки и инициативы в отстаивании справедливости со стороны основной массы членов кооператива.

    ВідповістиВидалити
  6. Більш як пів мільйона гривнів вкрадено на псевдо приватизації,яка не відбулась. Зробили іншим шляхом,але гроші вже в кишенях ділків . Земля приватизована а внески все ті. Тепер частина землі зі сторони якубовського віддали ,щось будується . Самопризначений пан Микола "керує" далі. Загальних зборів нема та й не буде. Невже в кооперативі нема молодих юристів, посадовців та просто порядних людей ? Щоб раз і назавжди припинити це свавілля псевдо правління та їх прибічників.

    ВідповістиВидалити
  7. У меня пока один маленький, но интересный и немаловажный вопрос: за что получает жалование Хомяченко? Не поднимается рука назвать "зарплатой" деньги, которые он без зазрения совести регулярно ложит себе в карман.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Он получает за то что есть, не сует нос в дела Петренков, Никитенков и я так понимаю "седого" какого-то.
      Они себе автосервисы из общих помещений поделали, мойку вместо пожарных выездов и т.д.
      Еще и стоянки вокруг приносят каждый месяц не хилый доход. А то что разокрали землю кооператива то это вообще криминал, в коем замешан еще и Галайчук.

      Видалити
  8. А скільки розсовали по кишенях за землю, що за свіженьким зеленим парканом з тильної сторони п'ятиповерхівки?

    ВідповістиВидалити
  9. Имел "удовольствие" накануне слышать некоторые рассуждения Хомяченка. Не хотелось бы в дни светлого праздника озвучивать то, что готово соскочить с языка. Пускай немного попозже. Плохой он человек.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хомяченко еще года три назад при людях распинался: "я старый, болею, мне ничего не нужно, идите в бухгалтерию разбирайтесь, сделаем крышу когда-то, и т.д..."
      Это было когда его спрашивали в очередной раз "почему крышу не латаете и реки текут после дождя с 5 до 1 этажа?"

      Видалити
  10. Он такой же плохой как и Петренко и Никитенко

    ВідповістиВидалити
  11. Мне кажется, что Петренко и Никитенко держат в председателях этого клоуна для того, чтобы в при необходимости было на кого все повесить. Это своего рода зицпредседатель Фунт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот в этом и есть истина деяний петренков-никитенков. Но тем хуже для кооператива. Ведь Хомяченко в том возрасте, когда уже физически наступает неподсудность. Поэтому надо торопиться с проведением собрания, пока он еще способен отвечать за свои действия.
      Да и петренков-никитенков в полной мере можна будет привлечь к ответственности за содеяное ими. Время уходит. Не в пользу членов кооператива.

      Видалити
    2. "зицпредседатель Фунт" сидел и не раз сидел. А в этой шараге нашей никто не будет сидеть, потому-что никто ничего не докажет, если вообще когда-то что-то изменится. Все документы у ОПГ на руках, по ежемесячному наличману и договорнякам по дерибану земли я думаю нет вообще никаких документов в природе

      Видалити
  12. Одна писанина ,толку никакого. Почитал и посмеялся. Никого не хочу обидеть ,но это так.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сайт, мне кажется, для “писанины” как раз и существует. Булыжники, шины и коктейли Молотова раздают в другом месте. Но если Вы можете предложить что-то более “толковое” - думаю народ с энтузиазмом поддержит. Не хочу обидеть, но для “посмеяться” в интернете есть масса других сайтов. Мне кажется там Вам было бы более комфортно.

      Видалити
  13. Настя Охріменко16 травня 2021 р. о 19:59

    Уповноважені! Ви хоч живі ще? На вас же були надії. Нічого не робите корисного для кооперативу, то хоча б пролийте світло на сьогоднішній стан справ. Чи й вас уже “правління” ні за що не має і не вважає за потрібне навіть ставити до відома про те, що творять?

    ВідповістиВидалити
  14. А в ревизионной комиссии остался хоть кто живой? Или тоже всем все безразлично? Ходят слухи, что и вас пытаются “прикормить”. Наговаривают наверное. А впрочем… дым без огня вряд ли появился бы.

    ВідповістиВидалити
  15. Валентин С-ко29 травня 2021 р. о 23:25

    Почему члены кооператива вынуждены пользоваться слухами, чтобы узнавать о том, что правление и уполномоченные принимают какие-то решения, касающиеся жизни кооператива, то есть - нас с вами? Узнаю из второстепенных источников, что пару дней назад собирали уполномоченных и что-то с ними решали. Что решили? Почему это делалось тайно? Говорят, что даже решали (или пытались решить) вопрос о замене председателя правления. Не избрания, а просто замены, потому как полномочий по избранию ни Устав, ни Закон ни правлению, ни собранию уполномоченных не предусматривает. Но если это правда, то тут уж явно пахнет криминалом.
    Кто-нибудь из уполномоченных может здесь, на этом общедоступном сайте изложить суть происшедшего?

    ВідповістиВидалити
  16. Валентин С-ко30 травня 2021 р. о 21:37

    Закон України “Про кооперацію”
    Стаття 16. Виконавчий орган кооперативу

    - Члени правління та голова кооперативу обираються загальними зборами членів кооперативу на строк, визначений статутом, але не більше ніж на п'ять років.
    Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_kooperatsiyu/statja-16.htm

    - Правління кооперативу може наймати виконавчого директора для оперативного управління діяльністю кооперативу. Виконавчий директор не може бути членом кооперативу.

    Виконавчий директор виконує свої функції на умовах контракту, який укладає з ним правління кооперативу, формує виконавчу дирекцію та виконує функції, делеговані йому правлінням кооперативу.

    Виконавчий директор несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього обов'язків, визначених контрактом та статутом кооперативу.
    Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_kooperatsiyu/statja-16.htm

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. почти анонымно30 травня 2021 р. о 22:32

      Эта наслая свора во главе с пролезшим в счередной раз депутатом Киеврады Галайчуком ложила болт на все законы и уставы, потому, что наши члены кооператива в свою очередь ложили такой болт на свое личное имущество. Пока з мозгов не выветрется понимание главенства председателя и правлекния, в этом кооперативе и дальше будет рулить банда проходимцев.

      Видалити
  17. Так кто же все-таки у нас сейчас числится председателем? Говорят, что Черноус. Но это говорят за углами. Кто его избрал и почему не ставят в известность членов кооперптива? Даже на вшивой доске объявлений ни слова. Нас что, уже и за людей не считают?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. нужно трубить большой сбор. Это первый шаг, а далее по обстоятельствам

      Видалити
  18. Трубите. Читаю и смеюсь. Все это потуги.Ничего не будет!!! Отписались. Полегчало и хорошо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Трубачей хватает, да вот большинству лень задницу от дивана оторвать на зов труб.

      Видалити
    2. Вот вы посмеялись, а что конкретно предложите, как вы сказали кроме трубы и вашего смеха. Мне лично не до смеха, если моим имуществом пытаються рулить не известно кто и без моего на то согласия.
      Ну если, вы из категории этих кормчих, то смеется ПОСЛЕДНИЙ.

      Видалити
  19. Это точно - всё трубачи трубят лёжа на диване

    ВідповістиВидалити
  20. Настя Охріменко9 червня 2021 р. о 21:07

    Никакие “сборы”, ни малые, ни большие уже ничего не дадут - хоть труби, хоть не труби. Я в этом уверена практически на 100%. Таковы реалии. Здесь, думаю, необходимо подключать юристов и решать все через суд. С беззаконием нужно бороться доступными законными методами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теоретически все правильно, но как реализовать на практике. Кто станет заниматься этим делом? Если нет личной заинтересованности – никто напрягаться не станет.

      Видалити
    2. Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков

      Видалити
  21. У мене в руках цікавий, на мою думку, офіційний лист Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 23.09.2020 р.
    Цікавого в ньому багато, але для початку одна ось така цікава цитата: “Відповідно до заяв Дозвільного центру ГБК “ТЕРЕМКИ” від 25.10.2019 № 72049-004439754-031-03 та обслуговуючого кооперативу “Гаражно- будівельний кооператив “Теремки-1” (далі ОК “ГБК “ТЕРЕМКИ-1”) від 25.10.2019 № 72049-004439701-031-03 Київською міською радою прийнято рішення від 19.12.2019 № 587/8160 “Про предачу гаражно- будівельному кооперативу “ТЕРЕМКИ” та обслуговуючому кооперативу “Гаражно- будівельний кооператив “ТЕРЕМКИ-1” земельних ділянок для колективного гаражного будівництва (вид використання земельних ділянок – для експлуатації та обслуговування гаражів) на вул. Василя Касіяна, 1 у Голосіївському районі міста Києва”.
    Цікавими, зокрема для мене, є факти наявності у нас такого собі Дозвільного центру ГБК “ТЕРЕМКИ”. Можливо хтось знає коли й ким він був створений. Чи передбачений він Статутом, Законом?
    І друге. Звідки взявся обслуговуючий кооператив “Гаражно- будівельний кооператив “Теремки-1”?
    Можливо хтось міг би щось прояснити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Почти в курсе15 червня 2021 р. о 09:56

      Эту информацию полностью могут раскрыть три индивидуума из серии проходимцев-деловаров,это:
      - Галайчук - депутат Киеврады;
      - Никитенко - самозваный член правления ГСК "Теремки";
      - Петренко - тоже самозваный член правления ГСК "Теремки";
      КОКРЕТНО - операцию по отчуждею части земельного участка ГСК "Теремки" провернула именно эта преступная троица со всеми вытекающими последствиями.
      Ну а дальше думайте и решайте, как поступать далее членам ГСК "Теремки". Если есть конкретные действенные предложения по остановке этого беспредела, я думаю народ поддержить.

      Видалити
    2. И опять бег по кругу.

      Видалити
    3. В тебе, Максим, голова ще не закрутилась бігати по кругу? Твоя тут писанина наштовхує на думку - ти падлюка, чи просто придурок. Чи може, швидше за все, одне й друге.

      Видалити
  22. Собаки лают да не кусаются. ( Пословица) аноним ты сам полный придурок и падлюка. Сиди на диванчике и дыши воздухом коль ты так с людьми общаешься. Или делом себя займи. Провоцировать своей писаниной умеют многие,да не многие дело делают.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Той самий Анонім16 червня 2021 р. о 12:23

      Це ти що, себе людиною обізвав? Отут вже дійсно розсмішив. Будемо тепер знати, хто в нас "дело делает".

      Видалити
    2. И это все? Вот видно ,что пан аноним много делает для ГСК . Только писанина и призывы на сайте. А на деле пшик.

      Видалити
  23. А шо у нас новый председатель?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И президент и месяц скоро новый и день следующий. Просыпаетесь .

      Видалити
  24. Минулої середи, 28.07, я став випадковим свідком “розмови”, якщо це можна так назвати, голови правління (правда коли його вибирали і на яких зборах ніхто не може пригадати) і Богдана Петровича (прізвища його не знаю). Він був біля бетонного ряду гаражів що надворі зі сторони іподрома біля останньої з тильної ссторони. Біля нього ще було двоє чоловіків з відкритого металічного гаража. Тут підійшов Чорноус М.О. і почав на Петровича кричати: “що, все таки визвав, добився свого. А ти знаєш чого ти добився? Ти добився два метри землі на яких тебе зариють.” І почав далі йому погрожувати розправою і т. д. Я почув слова Петровича: “Микола, я своє життя вже прожив і нічого мене лякати. Хто ти такий, щоб мені тут погрожувати? І яке ти взагалі маєш право знаходитись у правлінні нашого кооперативу, якщо ти навіть не є членом кооперативу?” На що Чорноус відповів відбірним матом.
    Мені не зрозуміло, як стороння людина, не член кооперативу могла стати головою правління? Я був на останніх загальних зборах в академії праці, але про вибори Чорноуса там не було й мови. Він запамʼятався тільки тим, що стрибав, як дурник, по залу і намагався зірвати нормальний хід зборів.
    Пізніше я дізнався причину цієї “розмови”. Коли враці Петрович ішов на територію кооперативу через тильний заїзд (де в нас забрали 0,18 га не знати за що) і побачив, що там зі сорони іподромуна нашій території якісь люди вирізають дерева. Я памʼятаю там були з десяток хороших акацій, які весною обрізали через омелу на них. Були залишені стовбури, які вже почали обростати молодим здоровим гіллям. Подробиць не знаю, але він викликав поліцію. Перед приїздом поліції була зустріч Петровича і Чорноуса. Про що вони там говорили я не знаю, а ввечері до нього прийшов Чорноус на “розборки”.
    Дійсно, хотілося б знати чому не збираються збори, чому члени кооперативу зовсім позбавлені будь-якої інформації про те, що робиться в кооперативі. Все шито-крито. Може в когось є більше інформації, напишіть на сайті.

    ВідповістиВидалити
  25. Мені не по барабану1 серпня 2021 р. о 22:46

    Можна сказати більше - це чмо,Черноус, он же «Седой» з великим стажем «ментовской курици» проводить цілеспрямовану роботу по дискредитації Мачевского Богдана Петровича, людини, яка багато сил віддала при створенні кооперативу та будівництві будівлі нашого кооперативу. Людина, яка достеменно знає всі етапи будівництва цієї будівлі, де були розміщенні технічні приміщення та аварійні виїзди, які прихватили сьогоднішні члени правління Нікітенко та Петренко.
    Так ось, для того, щоб покрити мороком свої злодійські дії ці вершитилі долі кооперативу, брудними руками «ментовскої наседки» стараються нейтралізувати людину, яка знає всю історію спотворення кооперативу цими пройдохами.
    На сьогодні дійсно склалася для ГБК «Теремки» дуже загрозлива ситуація. Так під керівництвом депутата Київради Галайчука, за участю Нікітенка та Петренка відбувся рейдерский захват кооперативу. Як стало відомо – ця братва вже відсторонила від управління кооперативом Хомяченка, який правда теж давно не мав юридичного права розпоряджатися долею кооперативу.
    Якщо цей процес не зупинити, "то лі єщо будет".
    Народ просипайтесь , не вірте побрехенькам «Седого» та йому подібних.

    ВідповістиВидалити
  26. Где можно почитать Устав кооператива? Или он тоже под грифом "секретно"?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Петр Никонорович5 серпня 2021 р. о 23:01

      Согласно устава, который Вы хотите отыскать,он должен быть доступен каждому члену (совладельцу) кооператива, точно так же, как любая интересующая члена кооператива информация. Люди находящиеся в конторе кооператива подотчетны нам членам кооператива без каких либо оговорок.
      Принцип простой: они нам дожны, а не мы им.
      Так, что действуйте уважаемый Юрий С., я Вам путь указал.

      Видалити
    2. К сожалению, Петр Никонорович, указанный Вами путь уже раньше очень наглядно был изображен на картинке к этой публикации. Ничего нового.

      Видалити
    3. Петр Никонорович8 серпня 2021 р. о 20:57

      Если есть цель и желание, то результат будет достигнут. Безисходных ситуаций не бывает. Если, Вами вопрос поставлен только для того, чтобы поп.здеть, то конечно надо, чтобы результат был нулевой.
      Просто болтовней, Вы ничего не достигнете. Для решения этой проблемы есть много путей. И возможно их надо будет пройти все. Желание и настойчивость и Вы у цели. Желаю удачи. Главное если начать, то не останавливаться.

      Видалити
    4. Петр Никонорович, создается впечатление, что Вы пишете эти комментарии стоя перед зеркалом. Похоже, что для Вас “целью и желанием” какраз и является возможность “поп.здеть” на этом сайте.
      У меня подозрение, что Вы не состоите в членах нашего кооператива и очень далеки от истинного состояния дел в нем, а Ваши поучения здесь как раз и являются, как Вы изволили выразиться, пустой болтовней.
      Если я не прав, попробуйте убедить меня в обратном. Вы пишете: “Для решения этой проблемы есть много путей.” Что Вы подразумеваете под выражением “эта проблема”? Почитать Устав? Ведь только об этом речь в моих комментариях.
      Если имели в виду что-то другое, то расскажите нам к какой цели и какими путями идете к ней Вы. И на каком этапе сейчас. Наверное где-то уже рядом. Ведь главное “желание и настойчивость” и… “если начать, то не останавливаться”.
      Желаю удачи.

      Видалити
    5. Петр Никонорович89 серпня 2021 р. о 18:23

      Мои философские изречения связана с тем, что,Вы, не в состоянии ознакомится с уставом нашего кооперетива.
      Для дебилов: Шаг 1 - обращаетесь к председателю кооператива (лицу подотчетному Вам, как и любому члену коопероативу) устно. Шаг 2 - Если эту возможность Вам не предоставили обращаетесь письменно и т.д. Короче, Вам, грамотный юрист объяснить, что делать далее.
      Я, Вам, не бабка-гадалка.
      Мозги человеку даны, чтобы думать, но если их нет, тогда не .уй задавать тупые вопросы.

      Видалити
    6. Послушате, “философ”, Вы конечно же не бабка-гадалка, но на знатока двух шагов в части ознакомления с Уставом смахиваете здорово. Ну а насчет мозгов, Вы безусловно правы – если их нет, то нет и разумного изложения мысли, которой у Вас, видимо, тоже нет. Хамством и матом Вам неплохо удается подменять общепринятое цивилизованное общение.

      Видалити
    7. Хлопці, кінчайте гризтись через дурниці.
      З фотокопією Статуту кооперативу можна ознайомитись за посиланням, розміщеним в публікації під назвою “Статут” 26 серпня 2016 року.

      Видалити
  27. Почитал… Слов нет, одни выражения. Да ведь по нашему “правлению” тюрьма уже давным-давно плачет. А мы, дураки, молчим да сопли подтираем.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну опять с пустого в порожнее переливать не тяжело.

      Видалити
  28. Не подтираешь, а жуешь

    ВідповістиВидалити
  29. Чуєш, Анонім, ти спробуй звернутись до сімейного лікаря. Він дасть направлення до психіатра. Там тебе підлікують. Хоча… дебілізм, кажуть, лікуванню не піддається. Але, хоч справку матимеш.

    ВідповістиВидалити
  30. Может хватить между собой устраивать собачник. Пора объедениться и наконец-то провести полноценное законодательное отчетно-выборное собрание ГСК Теремки, и там расставить все по своим местам согласно закону, а не по принципам бандюков.

    ВідповістиВидалити
  31. Мысль правильная. Но кто возмет на себя инициативу, вокруг кого будем объединяться? Слова Высоцкого подходят нам на 100%: "Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков".

    ВідповістиВидалити
  32. На украденной территории кооператива строят большую автомойку. Если кому интересно...
    Еще на 100% выяснил что де-факто Хомяченко уже не председатель. Де-юре на бумажках он конечно числится и будет числиться, так как никто не будет проводить никаких законных собраний.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А, что члены кооператива не могут организовать собрание и провести переборы председателя и правления. Или это противоречит уставу кооператива и закону о кооперации

      Видалити
    2. Организовалась группа №1, фамилии участников большинству известны.
      Ими была разыграна хитрая схема по получению поддержки от властьимущих в 2014-2017 годах (думаю все помнят что было в кооперативе на месте "сервиса бэмэвэ", точнее на месте украденного у кооператива пожарного выезда, и кто туда только не приезжал пофоткаться для фейсбука. Именно тогда по-сути председатель стал умноженным на НОЛЬ, лицом кооператива стали эта группа №1.
      Поскольку председатель Хомяченко не представлял из себя авторитета и за ним не было организованной группы поддержки, власть уже давно подмяла под себя вышеуказанная группа. Дерибан земли кооператива, технических помещений, уличных мест стоянки, аренда сотовыми операторами и другие махинации проводятся уже с подключением депутата.
      Провести законное собрание и выбрать законного председателя сможет только такая же новоорганизованная группа №2. На данный момент времени такая группа №2 не организовалась. Даже если группа №1 пойдет на проведения собрания то там "вся игра будет в одни ворота", они если нужно и титушню организуют для "демократичности", связи у них есть с определенной группой.

      Добавлю от себя: была такая возможность, обратился я год назад в КМДА к заму мэра, с просьбой взять под контроль этот беспредел, как вариант ввести временное правление от КМДА и т.д. Там дали понять что дела таких "кооперативов" не в компетенции власти, по сути всё решает Председатель (собрания, выборы и т.д.). Механизма воздействия власти на подобную ситуацию нет, это кооперация собственников со своим уставом.
      Фактов много еще интересных есть по группе №1 и "членам правления", не все знают, но всему свое время...

      Видалити
    3. Добрый день,нахожусь за границей,мой сосед оплатил за гараж,и сказал что в бугалтерии сказали что до конца года им якобы Киевэнерго сказало что нужно все счетчики заменить на новые и вынести наружу,а я и думаю причем тут Киевэнерго к нам у нас нет прямых договоров с Киевэнерго,я так понимаю опять нужно кого то выручить и дать работу,так а мы тут причем,если Киевэнерго за свой счет хочет поставить счетчики,то я непротив,а так у меня счетчик стоит в гараже,и меня он устраивает,я все честно по нему плачу

      Видалити
    4. По поводу выноса счетчиков это очередное обдирательство.
      "Наша пісня гарна й нова",это уже не первый год гуляет эта хрень с переносом. Помнится оно было заглохло когда несколько перенесенных щитков просто стырили "соседи". И вот опять.
      Одним говорят что это требование пожарных, другим что это требование Киевэнерно.
      Чушь собачья, первых пофигу где тот счетчик, так как при пожаре отключают всё здание, а вторым вообще по барабану так как они получают плату за общее использованное число Киловатт по общим счетчикам.
      А вот сама переустановка будет та еще геморойная х..евина.
      Кто знает нашего электрика тот понимает о чем речь, как его трудно вызвонить, потом еще и плати опять деньги за переустановку и пломбочку его новенькую.
      Если выносить то нужно выносить централизовано, по графику вызывать номера боксов с такого-то по такой и вперед.
      А так будет как всегда, дураки перенесут и заплатят деньги, а остальные будут "ничего не знать и не слышать"..

      Видалити
  33. Сергей Петрович10 вересня 2021 р. о 00:22

    Это очередной бред для лопухов. Электросчетчики, которые стоят после электросчетка на вводе - это внутренний учет. Внутренний учет Киевенерго совершенно не интереует. Хоть ставьте волтметр и амперметр с Оксаной с секундомером. Эту идею нужно засунуть в зад всем, кто ее породил.
    Мы члены кооператива, разве принимали по этому поводу какое-то решение. Ведь собрания членов кооператива не было уже более 10 лет. А эти самозванцы барзеют с каждым днем все сильнее. Пора уже хорошо врезать по этим наглым рожам, чтоб больше никому неповадно было.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та немає вже по факту кооператива. Його вдало рейдернули Петренки і сотоваріщі. І перетворили у таке собі акціонерне товариство закритого типу. Ні виборів, ні звітів, ні перевірки ревізійної комісії (та і її по факту немає). Все вирішується без нас. Який це кооператив?

      Видалити
  34. Сергей Петрович ждём от вас действий.... Или это,извините, так пук в воду. Призывать много кто может. Действий нет. Згуртованности.

    ВідповістиВидалити
  35. Согласен с Сергеем Петровичем,правление не легетимное,и решение мы не принимали и не голосовали,поэтому счетчики менять не нужно.

    ВідповістиВидалити
  36. Настя Охріменко11 вересня 2021 р. о 10:31

    Конечно же, попытка поменять счетчики – это очередная, плохо завуалированная афера “правления”. Такое уже было. Тогда не прошло. Решили, видимо, проверить на глупость и безразличие людей еще разок – а вдруг получится. Ведь для них это реальная возможность заработать на ровном месте.

    ВідповістиВидалити
  37. Я думаю замена счеткиков ,это нормально. Ведь не все хотят платить за электроэнергию прозрачно. Другое дело прозрачность всех работ и денег. Повторюсь,есть факты проверок? Были проверки ревизионной комиссии? Или она вообще есть? Тогда можно утверждать о злоупотреблении и ТД. А так это просто домыслы. Нужно говорить фактами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За чей счет замена счетчиков? В любм случае за наш с вами - стоимость счетчика плюс работа. То ли в счет взносов, то ли дополнительно. А о "прозрачности"... Не смешите.

      Видалити
    2. Что значит "за чей счет замена счетчиков?". Это шутка наверное?
      Всё у нас за счет - владельца бокса.
      1. Покупаете новый ящик для счетчика с окошком
      2. Покупаете двухполюсный автомат на 10А
      3. Покупаете счетчик однофазный
      4. Покупаете 2-4 метра двухжильного кабеля сесением 1,0-1,5мм
      5. Ставите снаружи на саморезы этот ящик над своими воротами и устанавливаете в нем Ваш новый счетчик.
      6. Вызваниваете электрика.
      7. Приходит наш электрик, ставит обрезает старую линию и подводит новую линию к новому счетчику и т.д.
      Год назад вызов электрика стоил по-моему 150 или 200 грн и вроде как за пломбу нового образца что-то платили.
      У кого в гараже уже новый счетчик то дело еще дороже будет, электрик сам должен распломбировать и перенести счетчик на новое место.
      Желающие могут сами посчитать бюджет этого "выноса счетчика".

      P.S.
      Потом, "после переноса", каждый раз по приходу к воротам своего бокса смотрите висит ли еще ваш счетчик и автомат или уже "скомуниздили" барахольщики.

      Видалити
    3. Относительно пункта №7: за что электрик получает зарплату, если ему за все,что он делает в кооперативе по электрической части нужно платиь отдельно? Бред! Если я не ошибаюсь, то у нас в штате есть еще и энергетик.

      Видалити
    4. Да, есть у нас два таких бездельника в штате - один из них хахаль бухгалтера Оксаны. Семью то кормить нужно...

      Видалити
  38. Теоретические размышления в слух это прекрасно - размягщает мозговые ткани. Но корень зла в другом, в многолетнем отсутствии отчетности исполнительного органа нашего ГСК перед нами членами кооператива. А безконтрольность ведет к многократным нарушениям устава и Закона о кооперации и не только их.
    В нашем кооперативе эта безконтрольность давно вплотную приблизила правление и бухгалтерию к уголовному кодексу.
    Основной контролирующий орган в кооперативе - это отчетно-выборное собрание. Где оно, что-то оно нигде не просматривается даже в далекой перспективе. Доклад закончил - майор Петров.

    ВідповістиВидалити
  39. Это хорошо значиттсчетчики выносить не нужно.

    ВідповістиВидалити
  40. Наш экс-председатель примкнул к обществу "теремковских пенсионеров". Тусовка у них на алее.
    Интересно рассказывает бабкам и дедам на скамейках, о прошлом и современном состоянии дел в кооперативе, как он ушел и т.д.
    Говорит, он 17 лет председетелем был и много-много интересностей еще рассказывал, много...

    ВідповістиВидалити
  41. Код ЄДРПОУ 22934298
    09.06.2021 змінився керівник
    Було: Хомяченко Василь Матвійович
    Стало: Чорноус Микола Олександрович

    ВідповістиВидалити
  42. И шо??? Новость? Что дальше.?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настя Охріменко6 листопада 2021 р. о 19:31

      А дальше – все всех устраивает. Ждут что Небайдужі что-то предпримут. Вряд ли. Им тоже видимо надоело отдуваться за всех. А жаль...Катится кооператив по крутой наклонной.
      Интересно, а Хомяченко продолжает получать жалование? Говорят, он слезно просил для себя должность энергетика.

      Видалити
  43. Кто-то может объяснить кто и на каком законном основании произвел эту смену директора?
    Я так понимаю например в комерческой компании директора меняет бенефециар.
    А в коллективных обществах директора меняет коллектив, согласно Устава, не какая-то группа лиц, не Галайчук, а именно коллектив (кооператив).
    В нашем случае выглядит как старый Палкан отдал власть более молоду шакалу, чтобы просто остаться живым.

    Чорноус это тот "седой" о котором кто-то писал тут?
    Просьба написать о нем подробнее. Кто, чем занимался и т.д.

    Судя по тому что Хомяченко чешет на лавках бабкам там дело нечисто было.

    Еще просьба, кто знает как, создайте какое-то сообщество в Телеграмме, типа как ДТП.КИЕВ.ЮА, чтобы в телефоне можно было получать мгновенно информацию и общаться, на этот сайт можно давать ссылки когда будет какая-то новая публикация.
    Мало кто сюда регулярно заходит, а вот в общалке все с телефонами бы на связи были. И новости узнаешь и совета попросишь.
    У нас блин ровно 1000 боксов в 5-ти этажке, это огромная куча народу со смартфонами, как минимум 75% пользуются такими группами.
    Мы даже в большинстве не знаем кто снимает бокс напротив, что там варит или чем торгует и вообще чей это бокс.. пора ситуацию менять и общаться.
    О том что у нас пожар узнаем из новостей "Киев оперативный", а не от соседей по кооперативу.

    ВідповістиВидалити
  44. Еще хочется передать "привет" читающим нашим "правителям":
    На днях обнаружил огроменный ЖК-телевизор в кабинете на стене, где я думал еще Хомяченко сидит.
    Теперь понятно что это наш новый НЕЛЕГЕТИМНЫЙ ЧОРНОУС со своими подельниками будет футбол смотреть под пивас.
    Сауна там у них еще вроде где то есть. Бизнес себе организовали, стырили земли на лям баксов и строят мойку.

    То у вас оказывается бабло есть на телевизоры такие??
    А купить 50 светильников на темные зоны этажей нет??
    10 лет открываем свои замки подсвечивая зажигалкой...
    Абсолютная темнота, круглые сутки.

    ВідповістиВидалити
  45. ага и пиво чешское. Завидуйте молча.

    ВідповістиВидалити
  46. Интересно, чем бухгалтерия или правление мотивируют необходимость замены электросчетчиков. Если кому-нибудь объясняли - поделитесь информацией.
    Лично мое мнение - это очередная афера.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Все просто. На всіх кутах висить об'ява, приблизно такого змісту, точно вже не повторю "УПОВНОВАЖЕНІ НА ЗБОРАХ ВИРІШИЛИ, а Правління ПІДТРИМУЄ......ТЕ ЩО ПОТРІБНО ВИНЕСТИ ЛІЧИЛЬНИКИ В КОРИДОР.. ДО 1 СІЧНЯ 2022 РОКУ.... ВСІ ПИТАННЯ ПО ТАКОМУ-ТО ТЕЛЕФОНУ..."
      Я не встигаю винести через роботу, то в п'ятницю подзвонив, судячи з того що це був не бухгалтер і не Хомяченко, я потрапив на нашого нового "директора", чи "прєдсєдателя"... ну коротше я не знаю взагалі хто він мені як члену кооператива і що робить в правлінні, мабуть як і ОВОЩ був "легітним - законно обраним".
      Питаю що трапилось, об'яву ось прочитав, навіщо лічильники виносити? А він каже типу "це вирішили на зборах уповноважених" Коротше цей момент упущу, бо інформативного я нічого не почув про причини винесення, єдине що я зрозумів "всі питання до уповноважених - я не при дєлах".
      Питаю, хто буде переносити і якась черговість є по поверхам чи як взагалі будуть виносити ті лічильники?
      О тут саме цікаве "там треба і штробити і отвори в бетоні бити..і метал сверлити..гофра треба...ящик треба... лічильник і автомат треба....кабель треба...і ще мінімум потрібно 2 ГОДИНИ РОБОТИ ЕЛЕКТРИКА НА ЦЕ..... І "ЗА ВЕСЬ ГІГАНТСЬКИЙ ОБ'ЄМ РОБІТ БУДЕ ВАРТІСТЬ 1600 ГРИВЕНЬ .... і телефон дав не нашого електрика "
      В мене чесно кажучи щелепа відпала...
      Прийдеться все ж із зарплати викинути 1600 грн..
      Зайшов на сайт Епіцентра всі ці матеріали максимум обійдуться в 500-550 грн.
      За роботу 1000 грн виходить...
      Отака ху"ня малята.

      Видалити
  47. И что? Что-то у Петренко на боксах не видно этих электросчётчиков. Там не все чисто видать. Он всегда имел кооператив как и сейчас.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Петренко Володимир8 лютого 2022 р. о 12:31

      В 1998 році я заключив договір з ПАТ "Київенерго" напряму ! Сьогоднішній тариф становить 5грн20коп зо 1кВт/годину! Хочете й собі такі умови?

      Видалити
  48. Настя Охріменко24 листопада 2021 р. о 18:29

    Так в чому все ж таки необхідність заміни лічильників? У батьків в селі лічильник всередині будинку і проблем ніяких. Та й не віриться мені, що таке рішення прийняли уповноважені. Там же ж є й нормальні люди. Чи вже немає?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які “уповноважені”? Там більше половини таких, яким ніхто ніяких повноважень не давав. Хіба що Петренки з Нікітенками. Та й "правління" у нас на 100% "липове". Ось так і живемо - облизуємось та соплі підтягуємо.

      Видалити
    2. Я все ж таки не розумію яким чином змінився директор.
      Мабуть уповноважені посприяли цьому. Інформації ніде не було і нема. Взагалі нуль

      Видалити
    3. Це називається - рейдерство.

      Видалити
  49. Совладелець ГСК28 листопада 2021 р. о 09:36

    Нужно этот сайт задублировать на приложения мобильных телефонов. Народ в основном "сидит в мобилках".
    За компьютером уже сидят единицы.

    ВідповістиВидалити
  50. Если так уж “правлению” хочется модернизировать систему электропотребления нашего кооператива, то для этого есть деньги, которые мы платим в виде взносов, деньги от поступлений за стоянку во дворе, за мойку, за шиномонтаж, за вышку на крыше и т.д. и т.п. Ну а платить отдельно еще и электрику… Ну это вообще издевательство.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Интересно, а энергетик еще в штате есть?

      Видалити
  51. Сегодня общаясь с председателем другого кооператива, где у меня второй гараж, я спросил что он думает о возможной его смене как председателя - без сборов членов ГСК, если есть Устав ГСК и т.д.
    Он сказал: Это "рэйдерство", обычное дело сейчас. За пару тысяч зеленых, сейчас "черные нотариусы" за несколько минут легко и просто меняют в реестре Директора / Бенефециара / Управителя счетами даже крупных частных компаний.... а тут Вы, мол про какие-то гаражи.. В Уставе всё у вас прописано... Насчет "уполномоченных" он просто посмеялся, а потом сросил "вы серьезно?" - читайте УСТАВ еще раз акцентировал

    ВідповістиВидалити
  52. А чего вы здесь сами себе вопросы задаёте? И пишите свои умозаключения. Что не можете подойти в кабинет и спросить? Или духу только на писанину хватает? Не надоело? Смешно читать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Член кооператива1 грудня 2021 р. о 21:07

      Ощущая вашу эрудицыю и знание кухни лжеправления, подскажите, что конкретно спросить и у кого.
      Мое мнение, пора задавать вопросы этим самозванцам через прокуратуру и суд

      Видалити
    2. Так вперёд ,кто мешает? Есть факты? Или только слухи и догадки.? Нужно говорить фактами и конкретикой а не пустословить. Я редко бываю в кооперативе но много узнаю от разных людей и довольных и не довольных работой председателя. Вижу сам что много нужно улучшить и ТД. Но многое и поменялось в лучшую сторону. Затратной части не знаю поэтому и не выступаю ,но поддерживаю любые конкретные предложения.Пока на этом сайте их мало да и пусты высказываний больше.

      Видалити
  53. Нельзя ли поподробнее. Что именно "поменялось в лучшую сторону"? Может быть я что-то пропустил.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Поменялось в "лучшую" сторону:
      1. Украдена часть земельного участка у кооператива.
      2. На украденной земле идет какая-то стройка, въезд и стройка охраняется охранниками, которые получают зарплату из наших взносов.
      3. Абсолютно незаконно 09.06.2021 в реестре прав был заменен "Председатель Хомяченко" на "Директора Черноуса".
      4. 01.12.2021 были какие-то движения в сторону узаконивания БЕНЕФЕЦИАРА нашего ГСК. Интересно бы узнать кто должен был стать им?
      5. Вместо Председателя правления ГСК у нас почему-то стала должность Директор ГСК.
      6. Резко возник вопрос замены / выноса счетчиков с очень интересным комерческим интересом.
      7. Абсолютное молчание "группы уполномоченных". Полный вакуум информации. Вывод уже напросился сам.

      Объективно:
      с 09.06.2021 самоназначен новый руководитель, по состоянию на 02.12.2021 прошло уже полгода. За это время абсолютно ничего не изменилось в лучшую сторону. Хотя в любом случае можно было уже во всем разобраться, начать что-то делать и собрать членов ГСК для объяснения причин и законности изменения руководителя ГСК.

      Поскольку большая часть наших соседей пох..исты, другая часть сдает боксы, третья часть особы приближенные к руководству то остается некая часть тех кому не безразлична судьба кооператива. Тех кто хочет чтобы его взносы шли на развитие кооператива, на установку ламп в темных коридорах, на уборку грязи и земли на коридорах - хотя бы раз всю историю нужно пройтись промышленным пылесосом...
      И председатель нужен новый, я двумя руками ЗА. Но его нужно избрать законно, голосование большинства на собрании членов ГСК (а их немного не мало 1035 человек). Покажи сейчас себя Черноус как стоящего руководителя, начни наводить порядки, общайся с людьми на собраниях и его выберут, через время, но выберут, законно.
      Но Черноус такой же зиц-председатель как Хомяченко был. И крыша явно от Галайчука идет, так же как и земельный вопрос. Вместо наведения порядков он дает телефонные консультации сколько будет стоить вынос счетчика и телефон своих электриков, а еще действительно телевизор на стеночке замечен, очень большой, наверное от Хомяченко в подарок достался...
      Поэтому тут и пишут уже - "приходите в правление", "регистрируйтесь на фейсбук в личной закрытой группе ГСК Теремки, созданной особой не имеющей отношения к составу руководства" это нужно чтобы выявить неудобные элементы по которым нужно принимать действия, чтобы молчали.
      При рейдерстве есть отработанная схема, нужно в первую очередь выявить активистов и недовольных, вести с ними
      работу, а остальные будут молчать.

      Видалити
    2. Я Вам скажу - это же полный пи...ц.
      1035 - сколько можно спать и надеяться на дядю. Дядя таки придеть да не тот, а тот который лишит Вас собственности.
      Умоляю проснитесь.
      Р.С. Информацию Анонім2 грудня 2021 р. о 16:47 нужно распространить по соцсетях мобильных телефонов.
      Надо же как-то народ подымать.

      Видалити
  54. Интересен еще один вопрос. Если даже согласиться с капризом кое-кого из “правления” о необходимости выноса счетчиков, то почему требуют ставить именно электронный счетчик? Каким нормативным документом отменен (если отменен) механический?

    ВідповістиВидалити
  55. Ось такий цікавий матеріал попався днями мені на очі в інтернеті.

    Юридична консультація
    Сергій ДЕМСЬКИЙ.

    “Керівництво нашого кооперативу вимагає винести лічильник спожитої електроенергії та встановити його в доступному для контролю місці. Так нібито зручніше буде перевіряти показники споживання електрики та контролювати несанкціонований її відбір. Чи законна ця вимога?”
    Валентина В.
    Київська область.

    Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999 №1357 (далі — Правила), не встановлюють такого обов’язку. Пункт 21 Правил визначає, що знімання показань приладів обліку провадиться споживачем, а енергопостачальник має право контролювати правильність знімання показань приладів обліку та оформлення платіжних документів споживачем. Також енергопостачальник має право самостійно знімати показання приладів обліку у споживача. При цьому перевіряти справність приладів обліку, знімати показання енергопостачальник може лише в порядку, визначеному договором на постачання електроенергії (п. 37 Правил).

    Про необов’язковість встановлення лічильника на вулиці (або в іншому місці вільного доступу) свідчить і те, що Правилами передбачено можливість встановлення лічильників, наприклад, у квартирах, а також і те, що у разі відсутності доступу до приладу обліку, представник енергопостачальника має виписати платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за попередній період (п. 30 Правил).
    Між іншим, треба відзначити, що за Правилами енергопостачальником є учасник оптового ринку електричної енергії України, що купує електричну енергію на цьому ринку з метою продажу її споживачам, а тому жоден кооператив не може вважатися енергопостачальником. Відповідно, всі означені вище повноваження енергопостачальника не розповсюджуються на кооперативи.
    Отже, надання голові кооперативу (чи іншій особі) інформації про спожиту електроенергію і здійснення через них оплати її споживання є добровільною справою кожного члена кооперативу.

    Крім цього, процедура встановлення лічильників обліку електроенергії визначає певні технічні умови. Відповідно до п. 10 Правил прилади обліку мають встановлюватися відповідно до вимог правил улаштування електроустановок. На цьому також акцентують увагу в своїх рекомендаціях про встановлення лічильників поза місцем безпосереднього споживання електрики і самі енергопостачальні компанії. Зверніть увагу, жодна енергопостачальна компанія не розробляла жодного обов’язкового акта (а лише рекомендаційні) про встановлення лічильників у місцях вільного доступу контролерів.

    ВідповістиВидалити
  56. Небольшое дополнение к пункту 5 комментария “Анонима” от 2 декабря 2021 г. .

    В Законе Украины “Про кооперацію” четко записано следующее (цитата):

    “Правління кооперативу може наймати виконавчого директора для оперативного управління діяльністю кооперативу. Виконавчий директор не може бути членом кооперативу.

    Виконавчий директор виконує свої функції на умовах контракту, який укладає з ним правління кооперативу, формує виконавчу дирекцію та виконує функції, делеговані йому правлінням кооперативу.
    Виконавчий директор несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього обов'язків, визначених контрактом та статутом кооперативу.” (Стаття 16. Виконавчий орган кооперативу)

    Вопрос: Кто у нас Чорноус – член кооператива, или директор?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оскільки Чорноус є власником Боксу №3180 та був в числі "уповноважених" - 99,9% що він діючим членом ГБК "Теремки"

      Видалити
    2. Настя Охріменко14 грудня 2021 р. о 22:40

      Тоді виходить, що директором він бути не може. Хто повертатиме в касу кооператива незаконно виплачені йому гроші? Чи не в бухгалтерії зобов'язані контролювати такі речі? Елементарний позов до суду і головбух муситиме відповідати. Матеріально.

      Видалити
    3. Ну так где иски ,слушания проверки???? Где??? Пустая писанина и больше ничего.

      Видалити
    4. Все ждут когда Макс проявит инициативу и организует иски, слушания и проверки вместо пустой писанины. Давай, Макс, люди готовы поддержать.

      Видалити
    5. член кооператива15 грудня 2021 р. о 15:05

      Когда Черноус стал владельцем бокса №3180. Если быть точнее, то это не бокс, а одна из четырех украденных в кооператива и раскуроченных вентиляционных камер.

      Видалити
    6. Если украденная, то украл эту камеру вор. А вор должен сидеть в тюрьме.

      Видалити
    7. Як бачите роботи для Макса "не початий край"

      Видалити
  57. Ну что все? Успокоились. Пар вишел и пшик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Народ спокоен, как в безымянной братской могиле.
      Земля пухом такому народу.

      Видалити
  58. Пилипенко С.В.23 грудня 2021 р. о 18:10

    Хтось може підказати, як краще сплатити за роботу по переносу лічильника – в касу бухгалтерії готівкою, чи безготівково?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Краще прямо в руки Никитенко чи Петренко. Так буде надійніше і обовязково без свідків та ніяких розписок. У них давно потреба в свіжих портках.

      Видалити
  59. Замену счетчиков штатный электрик делает в рабочее время, использует инструмент принадлежащий кооперативу, деньги получает наличными. Очень и очень сомневаюсь, что львиная доля выручки не отстегивается тем, кто затеял всю эту аферу.
    Кстати, все это квалифицируется как незаконная предпринимательская деятельность и тянет за собой соответствующую административную или, может быть, даже уголовную ответственность.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Василь Петрович28 грудня 2021 р. о 22:00

      То, що наша "шайка-лейка" в образі Петренка-Никитенка підствляє електрика під кримільній кодекс, так це дуже мяко сказано.
      І який це в нашому кооперативі є інструмент для виконання електромонтажних робіт.
      А яка все-таки тарифікація цих робіт та згідно яких нормативів.
      Який звітний документ буде підтвержувати сплачену мною суму за виконану роботу.
      Питань багато, а відповідь - "гони бабки и не задавай вопросов".

      Видалити
    2. Петренко Володимир5 лютого 2022 р. о 15:21

      Не люблю коли поливають брудом не заслуговано, але частково з Вами згоден і не розумію чому люди сплачують за виконану роботу не вимагаючи чеків. У нас електрик посадова особа, та виконує вказівки які надає голова кооперативу. Відповідно до цього його дії погоджені з головою та бухгалтерією, А якщо людям не дають відповідні документи, то можете самі здогадуватись куди йдуть гроші. Я на зборах правління наполягав щоб встановлення лічильників робилося за рахунок коштів, накопичених кооперативом на рахунку, але мою ініціативу,на жаль, не підтримали. Думаю там коштів вистачає. Чому думаю- тому, що голова ГБК Чорноус Микола, мені, як людині, що входить до складу правління відмовив у наданні такої інформації, що б вона не стала публічною. На 10.02.2022г. на 19,00 призначені збори правління, сподіваюся там цю інформацію оприлюднять!

      Видалити
    3. Свежо предание, да верится с трудом!

      Видалити
    4. Пане Володимир Петренко якщо вам члену правління не дають фінансової інформації ,то можливо там не все чисто?? Або підчищано? А що інші члени правління ? Бухгалтерія там сама по собі.? Потрібно загальні збори .

      Видалити
  60. "Квалифікація, тянет ,ответственность" вам самім не смішно? Балачки тільки. Ну хоч на цьому сайті пару дасте вийти більше нічого.

    ВідповістиВидалити
  61. Срочно нужно написать заявление в партком горсовета!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мойсей Соломонович28 грудня 2021 р. о 22:03

      Да нужно срочно прсинализировать в налоговою, раз выходит такой розклад.

      Видалити
  62. И в СБУ, пока не поздно!

    ВідповістиВидалити
  63. Дуракам закон не писан. Это я о тех, кто повелся на развод по замене счетчиков.
    Завтра ворье из правления придумает для вас новое развлечение. Готовте бабки.

    ВідповістиВидалити
  64. Підкажіть хто знає, вишка якого оператора стоїть на даху нашого паркінгу ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То не паркинг. Но вопрос смешной и главное по адресу.

      Видалити
    2. Смех без причины - признак дурачины.

      Видалити
    3. Член кооператива7 лютого 2022 р. о 19:46

      Владимир Петренко относительно Вашего комментария (Петренко Володимир 5 лютого 2022 р. о 15:21), если Вы действительно откровенны в своих высказываниях, то хотелось бы уточнить - действительно ли 4 бетонных бокса были приобретены и установлены на отчужденном участке земли за средства ГСК «Теремки». И кто, по-Вашему дал распоряжение на это.
      Ведь, Вы, руководили установкой этих боксов, да и в отчуждении этой части земельного участка кооператива Вы тоже принимали участие.

      Видалити
  65. Пане Петренко, якщо це правда, що ви написали позавчора (якщо то дійсно ви), то це ще раз підтверджує те, що у нас в кооперативі серйозні проблеми. Мабуть потрібно їх якнайшвидше вирішувати будь якими методами. Хто, коли і як зробив з Чорноуса керівника кооперативу? Якщо це законно, то чому деталі приховуються від широкого загалу? Якщо ні, то це – кримінал. І ви, без сумніву, в цьому рейдерстві брали безпосередню участь.
    Тут ще виникає питання. Ви в своєму коментарі називаєте Чорноуса головою ГБК. Щоб бути Головю, для цього треба бути хоча б членом кооперативу. Наскільки мені відомо він таким не є. І в правління його ніхто не обирав. Якщо ж ви помилились, назвавши його головою ГБК, а він (як заявляли раніше) – Виконавчий Директор, то таку посаду член кооперативу займати не може. Це вимога Закону.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так вот и задайте вопросы на их собрании...????слабо???в четверг. Ждём вас. Подтвердите слова делом.

      Видалити
  66. Валентин Кириллович8 лютого 2022 р. о 13:09

    Петренко Володимир! Вы бы как-то учитывали понятие хронологии при размещении своих комментариев. Ваш сегодняшний ответ на комментарий от 23.11.2021 года найти было непросто. В этот раз помогу разобраться:



    Анонім23 листопада 2021 р. О 08:23
    И что? Что-то у Петренко на боксах не видно этих электросчётчиков. Там не все чисто видать. Он всегда имел кооператив как и сейчас.

    Відповіді:

    Петренко Володимир8 лютого 2022 р. о 12:31
    В 1998 році я заключив договір з ПАТ "Київенерго" напряму ! Сьогоднішній тариф становить 5грн20коп зо 1кВт/годину! Хочете й собі такі умови?

    ВідповістиВидалити
  67. Відповідаю на запитання:
    Член кооператива7 лютого 2022 р. о 19:46
    Владимир Петренко относительно Вашего комментария (Петренко Володимир 5 лютого 2022 р. о 15:21), если Вы действительно откровенны в своих высказываниях, то хотелось бы уточнить - действительно ли 4 бетонных бокса были приобретены и установлены на отчужденном участке земли за средства ГСК «Теремки». И кто, по-Вашему дал распоряжение на это.
    Ведь, Вы, руководили установкой этих боксов, да и в отчуждении этой части земельного участка кооператива Вы тоже принимали участие.



    На одному з засідань уповноважених та правління кооперативу було прийняте рішешення про відмову від оренди частини орендованої у міста Києва нами землі на користь того, хто допоможе кооперативу стати власником а не орендарем. Достоіменно хто це мені не відомо й досі, думаю до цього має відношення бувший голова Київзему, договір повинен бути в бухгалтерї, але на відміну від попередньої аферистки -вони свої забов‘язання виконали! Що отримав натомість кооператив? - приватизовану землю та економію грошей в розмірі, приблизно, одного мільйона трьохсот тисяч гривень на рік! Та ділянка нам таких коштів не приносила ! Тож всі звинувачення що до крадіжки -є необгрунтованими! Ті бетонні бокси встановлювали не за рахунок коштів кооперативу і я тими роботами не керував, тож не треба вибріхувати!

    ВідповістиВидалити
  68. Співвласник кооперативу12 лютого 2022 р. о 10:20

    То які там рішення понаприймали на правлінні у четвер?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Петренко анонсировал, так пусть и расскажет.

      Видалити
  69. Та добре усе.
    Усе по людськи поділили.

    ВідповістиВидалити
  70. Подозреваю, что на установку электросчетчиков найдут возможность списать определенную сумму еще и с денег кооператива. Эти люди способны на все. Это их бизнес.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не переживайте, у нас же є ревізійна комісія.

      Видалити
    2. Да, Антон, а учитывая то, что председатель ревкомиссии и наша бухгалтерша это две лучшие подруги – объективность гарантирована.

      Видалити
  71. Чому все затихло на сайті? Зрозуміло, що війна, але ж просто поділитись інформацією було б корисно. Кооператив живе і люди нікуди не ділись.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що змінилось? Гроші акумулюються вже в інших карманах. Зайдіть в самопроголошене"правління" та запитайте прихідну та особливо розхідну частину то все вислухаєте. Баранів знову пасуть.

      Видалити
  72. Можливо я щось пропустив, але здається нічого не помінялось. Навіть кармани (за незначним винятком).

    ВідповістиВидалити
  73. Хто зараз голова кооперативу? Де і коли його обирали?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хтось, десь ,когось обрав. Все . Далі буде......

      Видалити
  74. Те, що в нас твориться, більш схоже на рейдерство.

    ВідповістиВидалити
  75. У Голосіївському районі Києва 12 червня було здійснено рейдерське захоплення гаражного кооперативу. Джерело: https://censor.net/ua/n3424550
    У Києві це вже стає системою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас вже давно сталось рейдерське захоплення. А народ проковтнув мовчки і тільки губи витер.

      Видалити
  76. Де діваються гроші? На що використовуються? По яким цінам? Як підбираються підрядники? Чи все на самоплив? Хоч хтось контролює це так зване правління з правителем? Війна не привід все пускати на самоплив. Хоча спляче васальське стадо не пробудиш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Питання абсолютно слушні. Навіть якщо все робиться чесно (в що навряд чи хтось вірить), то про це мали б регулярно інформуватись тим чи іншим чином члени кооперативу.
      Зникла, на жаль, з горизонту ініціативна група, яка хоч трохи ворушила це наше застійне болото. Добре що хоч сайт не закрили. Правда й він, схоже, в стадії летаргічного сну.

      Видалити
  77. Хтось може знає яким боком в кооперативі з'явилася додаткова "жирна" посада під назвою "Начальник гаража" ?
    Зарплату з членських внесків отримує явно, мабуть як мінімум тисяч 20, якщо не всі 30.
    І хто такий цей "начальник гаража" з кликухою "КІРПІЧ" ?
    Офіційно це Юрій Карнишенко (Кірпіч), можливо Карпишенко, прізвище так накарлякано що точно не зрозуміле.
    Це очевидно ще тоді, років півтора назад, тихенько, одночасно з новою бухгалтером "суперманікюр" і цей "кірпіч" з'явився?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З'явився,ще і не ті з'являться . Кормушка дуже жирна. Черпай хоч лопатой. Стадо ,як хтось писав, не проснеться.

      Видалити
  78. Настя Охріменко4 вересня 2023 р. о 22:02

    А де він засвітився цей “начальник гаража”? Звідки інформація?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так є таке. Бачив коли платив теж на стенді біля бухгалтерії написано - відповідальних за пожежну безпеку гаражного кооперативу. Перший в списку самовибраний нелегітимний Чорноус, другий цей так званий "Кірпіч" начальник гаража. Там ще й телефони вказані і того й того.
      Ше до речі цікава штука тут виявилась. Наш електрик завжди "дуже зайнятий", а причина тому як виявилось те що він більше працює в ЖЕКу на Касіяна, де начальник Нікітенко, який здається тут теж був причетний до нашого гаражу. По масиву ходить калимить є час а в кооперативі як позвониш то його нема, треба на "прийом" записуватись за день. Короче ЖЕК-107 (ОСН КМ "Теремки-2" і наш ГБК "Теремки" вже як одна контора, гроші йдуть потоком а роботи не видно, як темрява була так і є по поверхах.

      Видалити
  79. Світло є на поверхах - всі булькають «ооо а як же режим енергозбереження! Зберігаємо енергосистему України!», нема світла - булькаєте тепер, шо темрява на поверхах. На рахунок того, що нічого не робиться - як мінімум на днях клали асфальт. А що глобального робити? Щоб вкласти гроші, прилетіло і все? Підтримується стан кооперативу, кошти зберігаються, все інше - після перемоги, це ж логічно.
    В чому проблема все прийти і сказати особисто, а не робити зраду і сидіти тут кістки перемивати?😂

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А кому сказати? Хомяченку чи Галайчуку? Я наприклад не знаю до кого йти, члени кооператива інших керівників не вибирали в законний спосіб згідно Статуту. А Хомяченко ходить гуляє по масиву, умив руки, але видно що дід дуже боїться теми що тут провернули і хто.
      А глобально можна було б хоча би зробити освітлення Лед-лампами на поверхах. А то кожен собі вимушений чіпляти свою лампу перед воротами боксу. Те що там декілька ламп світиться на поверхах то це ніяк не допоможе побачити в повній темряві свої ворота більшості. Ну то таке, звичайно краще хай буде все як є бо прилетить, головне щоб всі вчасно сплачували.

      Видалити
  80. Все що роблять на копійки а відкати на сотні тисяч. Нічого з тих часів не змінилось. Лише ростуть апетити та тих хто їсть.

    ВідповістиВидалити
  81. Давно не был на сайте. Все таки живет сайт. Может все-таки узакониться управление нашем кооперативом. Вот тут я кое что понаблюдал. Кому интересно можете сами посмотреть...
    Уже полгода наблюдаю как самозваный «председатель» нашего ГСК «Теремки» монотонно уничтожает нашу коллективную собственность, а именно одноэтажное здание «Кафе». Это бывшая прорабская. Сначала это сооружение сдавали в аренду при бывшем председателе Хомяченко В.
    После захвата власти в кооперативе, Черноус Н. без стыда и совести поменял свои взгляды на это строение и приступил к его уничтожению.
    Уничтожение началось со стороны ипподрома с переходом на лицевую часть путем демонтажа соответствующих частей крыши. Цель этой аферы, я думаю и дураку ясна.
    Кто знает, а кто не знает, ведь Черноус Н. никакого отношения к нашему кооператива не имеет, ведь он не является членом кооператива.
    Нужно восстанавливать контроль за нашей собственностью

    ВідповістиВидалити
  82. Что "делать" знают все, а вот КТО все это будет "делать"?.. Кто возмется за организацию "восстановления законности управления в кооперативе"? Куда делись "Небайдужі"? Видимо и у них руки опустились от того, что вокруг большинство "байдужих".

    ВідповістиВидалити
  83. Поки хто да як . То росте благосостояніє ,автопарки і заробітні плати наших самозванців за рахунок членів гаражного кооперативу. Трудоустроїли і своїх дітей та друзів. . Щось спробуйте взнати чи запитати ?? то почуєте гарні казки або крики. Так що чекайте хто і як і коли .Саме не розсосеться.

    ВідповістиВидалити
  84. Хтось взагалі хоч відкриває цей сайт?

    ВідповістиВидалити
  85. Наблюдаю за действиями нашего самозванца-председателя Черноуса как он методически уничтожает коллективную собственность нашего кооператива.
    Вспоминаю его действия года 3-4 тому назад, как он латал асфальт в проезде пятиэтажки, на неподготовление участки с о своим помощником Юрой по кличке «КИРПИЧ» стали засыпать с мешков сухой асфальт, на место выбоин.
    А теперь уже год как раскрыта крыша на здании бывшего «кафе» и ничего не делается. Почему??? Что денег нет на ремонт. Это кафе когда-то сдавали в аренду, но потом почему-то выгнали.
    Хотелось бы знать почему Черноус не занимается прямыми своими обязанностями. Какой интерес, ведь на ремонте он хорошие получал «откаты»

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Какие у него обязанности ? Он не легитимний

      Видалити
  86. Це, що ж виходить – що там на фронтах рашисти знищують майно та оселі наших громадян, а тут із підтишка, так сказати «свої» …? А чому б це приміщення не відремонтувати і там зробити приміщення для голови ГБК, бухгалтерії.
    Бо там де вони зараз сидять, то настоящий гадюшник, де навіть зібратися уповноваженим, а їх 23 особи та ще правління 5 осіб ніде. Я розумію одне, це їх влаштовує, щоб менше зверталися.
    Вже пора збирати збори і гнати цих самозванців

    ВідповістиВидалити
  87. Відповіді
    1. А в тебе, пане “Анонім”, не з’являлось часом бажання самому хоч трохи “подіяти”? Чи твоя хата скраю?

      Видалити
    2. З ким діяти???? Не ображайтесь але нема лідерів

      Видалити
    3. Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков.

      Видалити
    4. Я до цих пір не зрозумів, що задумала ця підла людина Чорноус Старий голова Хомяченко продав одну венткамеру Дашутіну зліва від туалету на 3-му поверсі, справа зайняла і зробила гараж бувша касирка, з протилежного боку на заїздному пантусі справа зайняв венткамеру Чорноус, а зліва стоїть закрита, то вже клан Нікітенків положив на них око.
      А ці приміщення побудовані за наші кошти і в кожного з нас є частка в цих приміщеннях.
      Хто з вас на шару не хотів би отримати бокс? ЗБОРИ!

      Видалити
    5. Так ініціюйте ,збирайте не байдужих, треба юристи аудитори і тд. Думаю люди підтримають . Пора вже .

      Видалити
  88. вы все тут такой бред несете.. выздоравливайте:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не рівняй всіх по собі.

      Видалити
    2. Ну,ну. Подгорает.

      Видалити
    3. Та ти дуже не переживай. Попустить.

      Видалити
    4. Ви, що не зрозуміли, що на це кафе поклав око Чорноус і його команда.
      Я чесно ніколи там не проходив, а це спеціально підійшов і подивився в якому стані ця будівля. І дійсно в плачевному стані.
      Дивлячись на цю будівлю, я бачу, що її планомірно знищують, аккуратно знятий шифер спереду, а ззаді покрівлі нема. Казали, що там бомжі її підпалили, а чому ж тоді її вчасно не відремонтували та навіть почали знищувати далі нашу колективну властність. Чому?
      Я так розумію, що самозванець голова кооперативу Чорноус хоче знищити цю будівлю і на її місті поставити собі гараж.
      Літом Чорноус розказував, що після нового року він відкриє туалет на першому поверсі для всіх, який незаконно захватив Петренко. «я вже його попередив, щоб він звільнив приміщення» - це його слова.
      Шановні члени кооперативу просніться, треба наводити лад в кооперативі.

      Видалити
  89. А, хто мені розкаже, як Чорноус став головою. Я маю про нього не дуже добру інформацію. І ця інформація, яку я отримав підтвержує мою. Я думаю, що треба зібрати комісію з членів кооперативу, які вболівають за долю нашого кооперативу і зафіксувати стан цієї будівлі та написати вимогу до керівництва, щоб негайно перестали знищувати нашу власність, а краще потім цей акт передати до суду і за рвхунок Чорноуса і його братії відремонтувати це приміщення.
    І саме головне вимагати збирати загальні збори.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А поки росте фінансове становище лжеправління з головою, через відмивання колективних грошей через компанії нікитенків, і систему великих відкатів. Кормушка ,яку ніхто не контролює.

      Видалити
  90. Хороша ідея, в тому приміщені, де було кафе зробити офіс нашого кооперативу, бо там де зараз бухгалтерія настоящий «гадюшник» з головною коброю, яка кидається на всіх.
    Треба збиратися всім і йти до цих самозванців і вимагати збереження цієї будівлі та зробити там наш офіс, який буде площею біля 50 кв.м. Приміщення де наразі сьогодні бухгалтерія і кабінет голови правління ГБК всього десь метрів квадратних 10-12.

    ВідповістиВидалити
  91. Новий офіс і нове правління. Тоді все буде правильно.

    ВідповістиВидалити
  92. Так что там с зборами??? Очередной пук в воду.

    ВідповістиВидалити
  93. Настя Охріменко2 квітня 2024 р. о 11:28

    А ти, “анонім”, чи не є часом тим самим суб’єктом, який найбільше не хотів би зборів, де змусили б тебе подивитись в очі членам кооперативу і відповісти на деякі не зовсім приємні для тебе питання?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Абсолютно з Вами згодна! Плюсую. Тієї ж думки

      Видалити
    2. Ваша думка то лише ваша думка. А поки гбк доять як заманеться. Тож міркуйте , ,вже пізно.

      Видалити
  94. Як довго ще будуть закриті туалети, хто знає? Нема де навіть руки помити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На першому поверсі все є. Правда не для всіх.

      Видалити
  95. На п'ятому вже відкрили після ремонту.

    ВідповістиВидалити